Inkoopadministratie
 

Wat doet de afdeling inkoopadministratie?
 

De inkoop wordt afgestemd met directie en verkoop collega's, vervolgens onderhoudt de afdeling inkoopadministratie de contacten met fabrikanten, controleert en verwerkt orderbevestigingen, plaatst en verwerkt orders tegen de juiste prijzen en controleert de levertijden van orders. Daarnaast zorgt de afdeling voor het archiveren en beheren van inkoop- en verkoopgegevens, het opstellen en actualiseren van (digitale) verkoopbladen en prijskaarten, het actualiseren en onderhouden van het artikelbestand en bijdragen aan een juist voorraadbeheer. Er is veel contact met o.a. de winkelvloer en de logistieke afdeling om de processen zo goed mogelijk te laten verlopen. Er wordt bij ons hard gewerkt én gelachen!
 

 Vacatures

 

Wij staan altijd open voor nieuw talent!

Zijn er op dit moment geen passende, openstaande vacatures voor jou, maar heb jij talent en wil je bij ons werken?
Dan komen wij graag alsnog met jou in contact!  Stuur een open sollicitatie of maak een jobalert aan.

 

 

Meet the team
Maak hieronder kennis met een aantal van jouw mogelijke nieuwe collega's.

Myrthe
Leidinggevende inkoopadministratie

Christina
Medewerkster Inkoopadministratie

Kapenga Wonen

 

Home Center